人気ブログランキング | 話題のタグを見る

One of TAMBOURINES

psalm150.exblog.jp ブログトップ

Come to me

by Kari Jobe


Come to me, all you who are weary and burdened,
and I will give you rest.
Take my yoke upon you and learn from me,
for I am gentle and humble in heart,
and you will find rest for your souls.
For my yoke is easy and my burden is light.



イエスはこう言われた。
ー中略ー
すべて、疲れた人、重荷を負っている人は、
わたしのところに来なさい。
わたしがあなたがたを休ませてあげます。

わたしは心優しく、へりくだっているから、
あなたがたもわたしのくびきを負って、
わたしから学びなさい。
そうすればたましいに安らぎが来ます。
わたしのくびきは負いやすく、
わたしの荷は軽いからです。
(マタイの福音書11:28~30)

♪Come, come to him,
find your peace
Come, find your rest
Come, find your joy
He has been waiting here for you
with open arms
to hold you
to embrace your heart
to love you

He has been waiting here for you...
by tmbrs-3 | 2013-11-18 18:33

タンバリンズのVocalから


by tmbrs-3
クリエイティビティを刺激するポータル homepage.excite